Uncategorized

Tills kärleken skiljer oss åt

image

Nu har jag läst lite till. Jag har vant mig vid författarens språkbruk. Det är inte så torrt trots allt. Det är inte så mycket bultande kön heller. Just nu är det vardag och tillbaks till jobbet och småbarn. Å det. och beskrivningar av hur personerna ser ut. Det är ovant att läsa om. Personbeskrivningar kan se ut på olika sätt. Ibland beskrivs inget utan det anas mellan raderna ibland beskrivs personlighet.
Vilken slags som är att föredra? Jag kan inte riktigt bestämma mig.
Men nu ska jag låta den vila lite, jag behöver lite verklighetsflykt. Jag köpte Stad av glas. Jag kunde inte hejda mig. Säg ajö vardag och välkommen vampyrer, varulvar och skuggjägare

Kommentera

