Uncategorized

Bok bok #blogg52

Jaha. Idag var jag en sväng till bibblo min vana trogen har jag glömt plånboken. Det börjar bli en klassiker det här. Eller hur går ordstävet? En gång är ingen gång, två gånger är en vana… Tre gånger är en tradition. Jag närmar mig traditionstatus på att glömma bibblokortet. Som tur vad känner de igen mig på bibblo. Jag ränner där stup i kvarten. Därför fick jag min veckodos böcker utan knot. Jag passade på att ställa mig i kö på city of lost souls med. Jag har blivit helt såld på YA böcker. Kan vara för att jag inte riktigt orkar tänka sig allt för hårt på verkligheten just nu. Den är lite komplicerad. Nej nej inget allvarligt men tillräckligt för att kräva enorms mängder böcker. Hade vi inte haft bibblo i byn hade ni snart sett mig i Lyxfällan. Ajajaj.
Over and out

2 thoughts on “Bok bok #blogg52

  1. Visst är det tur att det finns ett bibliotek. Vi skulle inte klara oss utan dem. Och hinner man inte dit kan man oftast hitta lite e-böcker också att läsa på datorn.

Kommentera

