Uncategorized

En djupare analys #blogg52

Vad behöver jag skriva? Om jobbet? Om böcker? Jag tänker att det börjar bli rätt trist nu. Femtioelva inlägg på raken gör kanske en läsare helt matt.
Pöhö. Just nu känns det som jag har nerverna utanpå. Jag läser av folk och minsta lilla frustration eller irirritation får mig ur balans. Trots att de kanske inte ens är mig de irirriterar sig på.
Därför funderar jag lite på om jag borde ändra mitt sätt att skriva, anpassa mig till min ”publik”. Jag som annars inte brukar bry mig så hårt om vad andra tycker…
Det här blir ett litet ängsligt inlägg, ta det för vad det är.

4 thoughts on “En djupare analys #blogg52

Kommentera

