Uncategorized

Jag har det i mina gener

http://www.gofundme.com/to-see-them-run
Den som säger att blixten inte slår ner två gånger på samma stället talar helt enkelt inte sanning.
Det här inlägget kommer inte handla om böcker. Det kommer handla om vår son Ragnar. Jag vet inte om ni vet att vi har två barn. Storasyster Vera 2007 och lillebror Ragnar 2010, som inte finns hos oss mer.
Sen har vi tänkt på syskon men eftersom vi bor i fel ände av landet får vi ingen annan hjälp än att testa för att se om fostret bär på samma fel. Om vi skulle flytta kan vi få hjälp med konstbefruktning. Det är nämligen bara pojkarna som blir påverkade. Vi tjejer är bara bärare av anlaget. Nu kommer vi nog inte göra några fler försök men jag vill inte att min dotter ska behöva uppleva samma sak. Vi vet inte om hon med har trasiga gener, det får hon ta reda på själv när hon blir myndig. Däremot vill vi väldigt gärna att ni tar er tid att stödja den här forskningen då den som ni förstår ligger mig varmt om hjärtat. Så kanske vår dotter inte behöver oroa sig.

2 thoughts on “Jag har det i mina gener

Kommentera

