Blogg52

tv-serier

Hej!
Hoppas allt är väl med er, här är allt toppen. Jag kan äntligen känna att jag kommit till ro med att läslusten inte är på topp just nu. Tack för att ni påminner mig att jag är god nog och läsning inte är ett tvång, inte ens från mig själv.

Jag har hittat en annan sysselsättning så här på kvällskvisten. Sci-fi serier på netflix. Det luriga är att gräva fram guldkornen. Jag har sett firefly som är en riktigt pärla, outcasts lika så. Sen har jag stött på en del bottennapp terra nova bla. Nu verkar jag återigen funnit något i min smak. Battleship Galactica. Nästa gång vi hörs har jag säkert sett några fler avsnitt.

Puss puss
Er tillgivna
SvXrt

3 thoughts on “tv-serier

  1. ❤ Battleship Galactica! En annan bra en att kolla på är Babylon 5. Och självklart, Doctor Who (riktigt udda, kan ta lite tid att komma in i men ge den en chans och det finns möjlighet för att du blir fullständigt eld och låga!)

  2. Tycker också om Firefly, hittade serien efter att jag hade haft maratontittande på Castle när jag var sjuk. Sedan ville jag se allt som huvudrollsinnehavaren var med i. Så det har jag gjort 🙂
    Ibland är det skönt att bara slappa framför tv:n, även om det aldrig helt kan ersätta en bok.
    Ha det gott!
    Kram Kim 😀

Kommentera

