Uncategorized

Storybird – vi ska skriva sagor på jobbet

http://www.storybird.com/
Jag har hittat nåt nytt att roa mig med på jobbet. Blev tipsad om wattap men lyckades inte få det att funka, fick ett tips om en liknade tjänst och blev mycket nöjd. Det är ett ställe där alla som vill kan lägga upp sina berättelser. Jag tänkte att mina elever kan skriva och ”publicera” där.
Nu gäller det bara fixa till lokalerna på jobbet så vi har möjlighet att använda datorerna som finns.
Önska mig lycka till.

Idag är jag dock hemma och latar mig. Jag är helt sönder stressad och på väg bli förkyld. Det är en helt förebyggande sjukfrånvaro. Idag skäms inte ens.

Kommentera

