Uncategorized

Städa

image

Jag borde verkligen städa. Idag kommer det främmande och jag har inte städat alls.
Svärmor, en kompis och hennes mamma, svågern.
Men jag hade så mycket annat för mig igår. Jag tränade hårt och intensivt på att vara lat. Eller kanske inte på att bara lata mig utan på att göra roliga saker.
En klänning i leopardtyg till dottern. Matbröd i min nya assistent.

OCH jag upptäckte att hela säsong 4 av falling skies finns att sträckse på cmore. Tur att mannen åker till Kiruna i veckan. Det betyder att jag inte behöver ta hänsyn till någon framför tvn.
De glädjande upptäckterna fortsatta. Jag fann four – a Divergent story på storytel, nu är det roligt köra hem från jobbet igen. Innan har jag lyssnat på game of thrones både till och från jobbet. Det minsta man kan säga om de böckerna är att de kräver ett koncentrerat lyssnande och efter en dag på jobbet vandrar tankarna gärna iväg. Lösningen på det problemet blir en bok till jobbet och en hem.

Perfekt helt enkelt. Nu ska jag ta en sväng och städa lite trots allt.

Jag hann se ett avsnitt falling skies innan städet 😮

Kommentera

