Blogg52

Ånga

Jag hade ångan upp och skrev ett långt och fylligt inlägg. Sen tryckte jag på nån knapp och allt bara försvann.

För att sammanfatta. Jag har även ångan upp och läser böcker. Mycket böcker och olika böcker, bra böcker dåliga böcker. Ljudböcker och engelska böcker, jobböcker, jobbiga böcker.

Det är bra.

Vi var på bibblo och jag passade på att fråga om de boktips jag fått, tydligen är min favoritgenrer för smal för bibblo att köpa in böcker. En av dem fanns att få tag på de andra två tipsen får jag kanske köpa för egna pengar. Annars älskar jag att få möjligheten att läsa snudd på obegränsat utan att behöva spendera en krona. Då gäller det att läsa böcker som fler gillar och tyvärr verkar Sci-fi och fantasy var nog så smalt.

Jag skriver en lista över de nya böcker jag håller på att läsa. Är det nån som känns extra spännande så hojta så får ni en liten sammanfattning. Jag buntar ihop dem nu ungdomsböcker först, vuxenböcker sen.

  • Spring för livet
  • Mazerunner
  • Mannen som glömde sin fru

Jag har läst klar Endgame – kallelsen.

NOG för nu

One thought on “Ånga

Kommentera

