Blogg52

nya böcker

Jag läser och läser. Det är härligt. Jag fick fatt i Cirkoli och har börjat läsa den. Helt underbar och påminner lite om momo – kampen om tiden. Kanske inte rent i berättelsen utan mer i tonen. Lite svårt att sätta fingret på…

Jag har helt och hållet lagt ner Mazerunner. Den får vila för stunden. Efter jag hört klart Four laddade jag ner del två i beautiful creatures. Inläst på engelska. Jag är lite ovan vid ljudeffekter på ljudböcker. Kan säga att jag blev fundersam i början över de små små silverklockornas klang. Det förhöjer boken.

Vad mer? Jag vill verkligen gå learnify IKT via jobbet. Steg ett fråga, sen har jag en chef som då kommer fråga mig hur tänkte jag då?
Jag behöver tänka ut en bra motivering.

One thought on “nya böcker

Kommentera

