Blogg52

God natt

Så blev det nyval. Jösses. Ett halvår till av politiskt käbbel.
Jag vet redan vad jag ska rösta på. Jag röstar med hjärtat, det är både rött och sitter till vänster.

Böcker då? Orka. Just nu är huvudet fullt av politik.

Återkommer imorgon med ett inlägg om böcker.

One thought on “God natt

  1. Vi hade glöggfest på skolan igår. Någon dag innan blev en av de inhyrda lärarna vald till en ledig tjänst som lektor. När någon kom in på festen och sa att det blev nyval, gissa vad jag tänkte på då? Och när de sa att det inte var valet av vår duktiga lärare och jag sa ”aha, bara det, vilken tur”, gissa vad mina studiekamrater tänkte då? Så kan det vara när man pratar först och tänker sen 🙂

Kommentera

