Blogg52

uppe före tuppen

Jag har lovat dottern att ligga kvar i sängen. Länge. Hon tycker det är konstigt att jag inte tar sovnorgon när jag får. Sist hon sa till mig att dra mig var dagen efter lucia. Då gick hon upp och sjöng. När jag sedan ville kliva upp och äta for hon iväg och bredde mig en macka. Hon vet att jag älskar frukost på sängen. (och jag älskar henne)
Nu sitter jag här i mörkret och funderar vad jag ska hitta på tills hon vaknar.
Ljudbok eller netflix?
Och just det
GOD JUL
nästa vecka är det nyårsafton. 🎆💞

2 thoughts on “uppe före tuppen

  1. Mysigt att få frukost på sängen. Jag håller med Eva om det där med sovmornar. När jag var arbetslös kändes det värdelöst med sovmorgon, då gick jag upp sju varje dag, oavsett dag. Nu när jag har jobb njuter jag desto mer av att få ligga kvar i sängen på helgerna även om jag inte ligger kvar lika länge som jag gjorde tidigare.

Kommentera

