Blogg52

vi läser-fel min dotter läser

Vi läser ”kompassen” i serien staden på andra sidan. Vi har fått ett ex av författaren mot att vi skriver en recension om den. Min dotter går i första klass och är precis som jag en boktok. Jag har läst för henne sen hon var en bebis, då läste jag böcker jag själv gillade högt för henne.
Om boken då? Hittills tycker både hon och jag att det är en riktigt spännande. Hon säger att det är den mest spännande bok hon läst. Efter som kapitlen är korta går det lät och smidigt att läsa och kunna sluta.

2 thoughts on “vi läser-fel min dotter läser

Kommentera

