Uncategorized

Bokbyte!

Hej hallå!

Nu verkar det som jag kom med i bokbytesäventyret. Happy happy joy joy.

Fast jag kikade runt lite på de övriga anmälda och fick lite hicka. De skrev så noggrant och enbart om böcker. Här ser du de övriga deltagarna. Jag skriver kanske 90% om böcker sen handlar det om andra saker också. Men det verkar som jag kom igenom nålsögat trots detta.

Senaste boken jag läst ut är De första tolv av Justin Cronin. En sån där bok som lämnar en tom känsla efter sig. Faktiskt tyckte jag att den var bättre än ettan i serien. En typisk efter katastrofen bok och nu när jag börjat titta på walking dead ser jag likheter. Ett virus har utplånat så gott som hela mänskligheten smittat resten och de få som är kvar kämpar för sitt liv. Det är återblickar, vi får följa flera olika karaktärer och parallella händelser men det är trots det aldrig svårt att hänga med.

Må så gott så länge

Kommentera

