Uncategorized

bokbyte

Jag kom helt plötsligt på att jag visst kom med i bokbytet. Helt oförberedd som vanligt. Min stackars hemliga bokpolare får det inte lätt.
Mina inlägg är en salig röra. Jag har inte beskrivit mig själv särskilt bra heller. o my o my
1. bra böcker?
Böcker med en tvist. Böcker som inte speglar min egen vardag. (jobbar på skola, bor i litet samhälle, röstar rött) Böcker där det overkliga krockar med det verkliga.
2. bra att äta?
salta saker framför söta saker.

Jag gillar skriva vanlig traditionell dagbok med fin penna i en fin olinjerad anteckningsbok.

Jösses Amalia.

Sen ska jag lura ut vad personen jag ska skriva till gillar oxå. Jag för slänga ett getöga i den bloggen igen. Eftersom det är hemligt vem jag ska skicka till får ni hålla tillgodo med adressen till själva navet i bokbytar evenemanget
http://boklusensbokblogg.blogspot.se/

Kommentera

