Uncategorized

Valmöjligheter – hjälp mig ta ett beslut

Jag sitter och väntar på maten. Innan jag ska på pedagogisk pub hann jag en sväng på bibblo. Därav valmöjligheterna. Två tjocka fantasy/sci-fi romaner. Bägge har jag hört gott om. Den ena började jag lyssna på originalspråk men det gick trögt. Kanske går de lättare i tryckt form och på svenska? För jag har hört den ska vara en riktig bladvändare. Jag har skrivit om den tidigare. ULL heter den första av mina två böcker.
Den andra har jag med läst om och blivit rekommenderad. Inte av lika många men den verkar bra. Den är inte anglosaxisk heller vilket känns som ett plus. Alldeles för mycket sci-fi och fantasy kommer från den delen av världen. Den heter boken heter Odinsbarn.

image

Kommentera

