Blogg52

Det kom ett paket.

Vilken dag. Först hysteriskt nervös över bilen, vi har på något sätt missat att besikta den? Vi fick lyckligtvis tag i en tid snabbt.
Dagens första bra var att den fick genom utan anmärkning. Helt otroligt. Jag hade funderat hur jag skulle komma hem utan bil? Och sen bara. Baam.
Sen när jag kom hem och vittjade brevlådan låg ett paket där. Just det, mitt bokbytar äventyr. Vilken lycka. Lakritsgodis, svart te, en fin tekula. En dagbok med tillhörande pennor.
Och sen det bästa böcker! En titel har jag redan läst och det är väl ett gott betyg för min bokvän. Hen har prickat helt rätt.
Jag är hur som helst superlycklig och tacksam för både böcker och presenter.
Jag tror jag börjar med The long earth.

Just jag får inte glömma, vem är du min hemliga vän?

image

Böckerna som låg med var.
Dandy av Andreas Carlsson
Udda verklighet av Nere Ormes
The long earth av Terry Pratchett & Stephen Baxter

2 thoughts on “Det kom ett paket.

Kommentera

