Uncategorized

Bokbyte

I tisdags postade jag iväg mitt bokpaket. Det har varit ett nöje att plocka ihop och fundera på grejer/böcker att packa. Min bokvän och jag verkar inte ha helt liknande smak heller. Jag har läst en himla massa olika slags böcker och favorit genren har ändrats övertiden. Så efter lite funderande och lurande kom jag allt fram till böcker jag tror uppskattas.
Och utfyllnaden då? Jösses. Det var nästan värre. Haha.
Nu väntar jag med spänning på mottagarens reaktion och om det passade bra.
Puss

Kommentera

