Blogg52

Tyg och böcker

Ibland är det musik som triggar minnen. Ibland är det dofter. Jag spontanköpte ett tyg bara för att det fick mig att tänka på världens bästa bok.
Vilken bok och vilket tyg?
Nu blev ni nyfikna va?
Kanske lika nyfikna som jag är på avslutningen av Johns bokfrågor. Det har varit en vecka av roliga frågor och svåra svar. Han har lovat en förklaring i sitt #blogg52 inlägg.

Jag ska inte hålla er på halster lika länge som John.  Här är en bild på tyget

image

Boken jag associerar med är då klart liftarens guide till galaxen. Kanske främst Ajöss och tack för fisken.
Får se om det blir en ny sväng med den boken.
Annars läser jag Skuggbibloteket. En helt okej bok, ingen bladvändare men lite lagom.

2 thoughts on “Tyg och böcker

Kommentera

