boktips

Över näktergalens golv

image

Nu var den slut. Skönt att läsa en välskriven bok som omväxling. Snyggt språk och en historia som fängslande mig. Det kändes som att jag läste house of flying daggers. En berättelse om kärlek och krig. Klaner och mäns heder. En vacker berättelse som gav mer smak. Vilken tur för mig att det finns fyra delar till att läsa. Jag undrar om Nina på jobbet vill låna ut övriga delar i serien till mig?

Nu då? Jag kan läsa klart Long earth eller börja på Stormfågel. Det får bli läsa klart tror jag.

Om inte tyget som kom idag tar all min tid…

Kommentera

