boktips

Nästan som ett skivsläpp. Fast bättre.

Jag undrar om den går att förhandsboka på akademibokhandeln? Jag tänker på uppföljaren till Odinsbarn som jag skrivit om här. Den heter tydligen Röta, ni som läst del ett kan nog gissa varför. När jag var yngre var jag en som sprang på skivmässor och ville alltid vara lite hipp och inne när det gällde musik. Jag prenumererade på tidningen POP och läste den som kristna läser biblen. Jag kan inte säga att jag är lika besatt av böcker. Jag har inte samma behov av att äga böcker eller läsa dem först. Men som sagt den 28 september blir det ändring på det.
https://boktycke.wordpress.com/2015/05/24/svenska-oversattningar-att-langta-efter-2015-del-10/

Kommentera

