Uncategorized

Känner du en bra bok-bloggare som recenserar barnböcker?

Ge mig era bästa tips? Vem vill läsa Annas böcker? Skriv till henne vetja.

Annas ark

Förra gången det begav sig, alltså i slutet av augusti 2013, då min underbara förstfödde kom till världen, då hade jag ingen aning om att det var så bra med recensioner. Visst, klart jag ville bli läst och tyckt om. Tyckt om eller tyckt om. Men jag var inte drivande själv att skicka recensionsex till folk. Förlaget gör det, men inte till bok-bloggar vad jag vet. Rätta mig om jag har fel.

Resan till sommaren hittade kanske till tre recensenter. Utan någon som helst inblandning av vare sig förlag eller andra påtryckningsmetoder. Jag bad mina vänner att lämna en recension på förlagets hemsida, och där har jag fått fin-fina omdömen, förhoppningsvis av att de gillade boken.
Jag hade gärna blivit recenserad ordentligt. Av flera. Fått veta om den var bra. Om den hade det där lilla extra. Eller om den var medioker. Eller vad som helst.

Nu är jag mycket…

View original post 44 fler ord

Kommentera

