boktips

partials, håll tummarna

Jag snubblade över en recension på goodreads. Jag hade ett sug efter en katastrof bok. Storytel har inte allt för stort utbud när det gäller sånt. Tyvärr. Hur som helst. Boken heter Partials och recensionen drar paralleller till tre av mina favoriter. Hungerspelen, Blade runner och sist men inte minst Battleship Galactica. Till min lycka finns boken som ljudbok på Storytel OCH den följs av två delar till i samma serie. Nu hoppas jag den håller vad den lovar för efter att jag lyssnat ut Stalker härom veckan har jag inte hittat nått nytt. Började lyssna till På västfronten intet nytt och den var okej men det var lätt att tankarna rann iväg och helt plötsligt var jag framme på jobbet och hade inte hört ett dugg av handlingen. Vilket är trist…
Så jag återkommer om den här boken lyckas fånga min uppmärksamhet bättre.

Kommentera

