Blogg52

Hugo Rask?

Lite efter alla andra har jag så tänkt se vad allt tjafs handlade om härom året. Kanske får jag se nån film av Roy Andersson.  Han har själv gått ut och sagt att han är Hugo Rask. Boken fick vi i sommarpresent av rektorn. En bok och ett mobilbatteri. Jag lyckades byta bort mitt mobilbatteri mot en extra bok. Hugo Rask boken och en om svåra samtal. Vilken jag hoppas ska göra hösten lite lättare. Jag kommer jobba ganska nära en kollega som ibland kan vara lite osmidig… Sen är jag inte bra på att ta upp jobbiga saker och ser fram emot lite tips kring samtal. Här kan ni läsa om Egenmäktigt förfarande.

Egenmäktigt förfarande

En kollega på jobbet har börjat läsa i Egenmäktigt förfarande och var väldigt förtjust. Jag ska bara läsa färdigt The long war först. Den är mycket mer tillgänglig än den första delen i serien.

Vad mer? Jag har efter tre år tagit mig tid att boka klipptid. Inte illa. Jag har redan förberett mig på två repliker från frissan. 1 det var länge sen du klippte dig och 2 oj vad tjockt hår du har.
Vilket irriterar mig något enormt. Nästa gång nån säger det ska jag svara vad stora bröst du har. Du måste du verkligen vara nöjd över. Pöhö.
Kommentarer om utseende är helt idiotiskt.

Ja ja. Det här får bli mitt #blogg52 inlägg

Kommentera

