Uncategorized

Ett mål och ett syfte

Det låter som början på en Bob hund låt. Vilket iofs inte är så dumt för bob hund skriver sjukt bra texter och är en grupp med sväng som gör som de själva vill. Så kanske var det en inte tokigt att titeln kom från en av deras låtar.
Nå till saken.
Jag har svårt att få till ett grepp som gör mina läsare fler och kanske lite mer intresserade. När jag skrivit under taggen #blogg52 har jag läst många av Annas inlägg och nu har hon börjat med en serie om hur jag kan optimera min blogg.
Första läxan var att hitta ett ämne att skriva om, steg två en målgrupp och förra veckan en ton i språket. Det var ungefär där jag fastnade så denna veckas läxa får jag vila i.

http://www.annahellqvist.com/gor-upp-en-plan-for-ditt-innehall/

2 thoughts on “Ett mål och ett syfte

  1. Du har gjort en del av läxan! Anna skrev också att man ska skriva regelbundet och den delen är ju helt klart uppfylld 😉

Kommentera

