Uncategorized

En intervju

Fördelar.
Jag var först att bli intervjuad, jag var öppen och ärlig. Övriga pedagoger vill ha mig.
Nackdelar
För högt löneanspråk, innebär omorganisation pga dottern går på skolan. Nervöst intryck.

Jösses. Jag vet i ärlighetens namn inte vad jag ska tycka. Om jag egentligen vill byta jobb. Jag trivs väldigt bra där jag är nu men oj det skulle vara skönt slippa bilkörning.

De skulle höra av sig innan dagens slut. Jag behöver fixa utdrag ur belastningsregistret oxå. Ooo no nu är de kört… Skämt och sido det tar en stund att få det.

Jag skriver en rad när jag hört hur de gått.

Woop woop jobbet är mitt.

Kommentera

