boktips

onsdag¿?

Nej. Idag är de inte onsdag. Och igår var det inte tisdag. Semestern gör mig dagvill. Jag har å andra sidan inget emot är skriva ett inlägg extra.
I lördags läste jag ut Biten. En varulvshistoria. Den var helt enkelt bra och lättläst. Våld och lite snusk. En perfekt bok för en långresa i bil. Vi är nämligen på vår årliga Smålands semester. Hälsar på släkten och det.
Sen igår deltar jag i en utlottning av en bok. Det är inte en typisk utlottning. Fast det ser kanske ut så. Nu kan kolla in själv och se om det är något för er Författare Susan Casserfelt. Hon har skrivit en deckare. Jag har inte läst den själv men hoppas jag fått chansen. Vad heter den då? Aha ni vill veta det med okej då. Prästens lilla flicka
Jag tror jag ska gå upp och käka lite frukost nu.

Kommentera

