boktips

liftarens guide till galaxen

Jag fick ett infall och sökte på Stephen Fry på Storytel. För jag älskar hans röst och blev sugen på att höra något som han läser upp. Tidigare har jag kollat om de haft liftarens guide. Utan resultat. Vilket är rysligt tråkigt. Den boken är nämligen en av mina absoluta böcker. Eller för den delen hela serien ligger på listan. Jag har inte läst den på orginalspråket utan enbart på svenska. När jag nu fick en ett gäng träffar på Fry blev jag rätt nöjd och när jag bläddrat genom listan blev det bara bättre. Han har läst in Liftarens guide till galaxen. Två favoriter i en. Jag började lyssna med en gång. Tyvärr är det bara första delen men det gör absolut inget.

Så ajöss och tack för fisken.

Kommentera

