Uncategorized

Sy din egen Make a wish skirt

Himla bra. måste testa

simolibo

Jag vet att det är fult att härmas men House of Lolas kläder är ju så fina så man kan ju inte låta bli!

Sedan december när jag skrev inlägget ”sy din egen heavenskirt”, har jag dagligen haft läsare på just det inlägget samt att flera läsare har bett mig sätta ihop en tut på Lolas Make a wish skirt.

Lusten har inte riktigt infunnit sig tidigare men nu har jag fått till en kjol som är så nära jag kan komma originalet och tänkte härmed bjuda på hur jag gick till väga 🙂

Första försöket blev inte riktigt bra. Jag provade att bara göra två likadana rektanglar med fickor. Det blev en kjol som tål att användas men som är alldeles för tight nertill för att likna originalet.

Nästa försök blev fantastiskt bra om man får vara så skrytig! Lite mindre pösig än originalet men det var så jag…

View original post 465 fler ord

Kommentera

