boktips

bokbetraktelser

Jag har återigen bokat en bok på bokhandeln i stan. Röta släpps imorgon. Hämtar jag ut den efter 1/10 får jag dessutom 20% rabatt eftersom jag gått med i Akademibokhandelns medlemsklubb. Jo man tackar. Jag var där idag och fluktade. Det är ju trots allt löningshelg och därför massa erbjudanden överallt. Bland annat 20% på ett helt köp hos nämda bokhandel. Jag hade hoppats Röta redan släppts, men riktigt sån tur hade jag inte. Däremot köpte jag Clockwork angel. En prologbok i serien om Shadowhunter. Jag har inte hunnit läsa så långt än men eftersom jag älskar Clares böcker tvivlar jag inte på att jag kommer gilla den.

image

Jag börjar närma mig slutet av Twillight boken med.
Första delen heter Om jag kunde drömma fortfarande bra. Ingen direkt monsterbok men som nån skrev en kärleksbok. Perfekt avkoppling.

Just det är snart min födelsedag med. Jag önskar mig inte något speciellt men om ni nu trots det vill ge nåt.
Skänk pengar till forskning om myotublär myopathy. Jag vore ett evigt tacksam.
Det går plätt lätt att göra en donation med visakort eller master card. 10$ är inte mycket.
Run for Ragnar heter insamlingen min vän Fia startat. Hon ska springa New York marathon 11/11. Pengarna gör verklig skillnad.

Tack på förhand.

Kommentera

