Blogg52

Tonsårsböcker tonårsteve

Oj. Jag är nog för gammal för att gilla det. Fast. Vem avgör när man är för gammal? Om jag gillar kärlek och krångel med vänner och identiteten så passar tonårsgrejer bäst.
Inget fel med det.
Dessutom i den serien jag fastnat för är det fler halvnakna killar än tjejer och killarna hånglar lika friskt med varandra som med de tjejer som finns. Okej alla skådespelare är sjukt snygga och ingen har nånsin fula kläder men det är som sagt tonårsgrejer. Jag gillar ögongodis. Fast jag saknar håriga bringor och lite kärlekshandtag. Fast det kanske inte åldersgruppen som serien är tänkt för gillar?
Serien heter Teen Wolf

Kommentera

