Blogg52 · julkalender

Lucka nio – yttersta kärlekens gulag

image

Så där ja. En ny bok en ny historia. Jag läser allt möjligt men den här fastande jag för på grund av omslaget. Jag har en liten vurm för rena bilder. Färgerna harmoniserar.
Historien då? Jo vars den var inte så tokig den heller. Det var rätt länge sen jag läste den. Huvudpersonen är på flykt från Gulag och träffar på en hel hoper olika människor. En sekt med självstympare och en kvinna.
Vill ni läsa den själv? Kolla här. Tyvärr verkar just poketutgåvan vara slut såld men kolla in på ditt lokala bibliotek.

2 thoughts on “Lucka nio – yttersta kärlekens gulag

  1. Jag önskar att jag tog mig tid att läsa mer. Just nu upptar det mesta av min tid av att skriva och redigera. Och det är ju inte så pjåkigt det heller. Men jag längtar efter känslan att försvinna in i en god bok.

Kommentera

