Uncategorized

Lucka 23 – gröna rätter för unga kockar

Jag var vegetarian i sex år innan jag började äta kött igen. Min syster och jag bestämde oss från en dag till en annan. Inget mer kött. Mina föräldrar hade inga problem med det. De hade nog ätit ganska mycket veggiekost som unga på sjuttiotalet. När man är vegetarian behöver man recept och mamma köpte den här kokboken åt oss.

image

Lätta och utförliga recept. Den har följt mig från Ankarsrum hela vägen till Rosvik. Har ni något barn eller funderar ni själva på att bli vegetarianer är den här boken bra. Kolla in den här eller oj nu får ni gå på bibblo igen.

2 thoughts on “Lucka 23 – gröna rätter för unga kockar

Kommentera

