Uncategorized

Mood board

Ja kära nån stämningsplanka det gäller att vara med i det senaste tydligen.

mood board
Här hänger jag upp tankar idéer och allt jag kan inspireras av.

1 välj ett tema

2 välj en titel

3 håll dig till ditt tema.

Gör en kollektion håll samman den. Visa din stämningsplanka för två helt olika vänner. Daniel/bengt och Catrine/kristel hör deras åsikt. 

Grundligt för arbete gör resten av jobbet lättare

Templets eller mallar pappa min har lovat att skicka mig en top model bok. 

Temat har jag inte valt själv det är tecken i staden. Men jag vill vill verkligen använda de här tyget. Det ska bli så jävla skoj att äntligen få nått sytt av det. 

Jag har mycket av det med så jag tror inte jag behöver oroa mig för det 

kolla upp 

Kolkektivet. Mångfald, hålla ihop. Tillsammans är vi starka? Subkulturer frihet. Flykt. Ny identitet ensamheten 

Det blir som en reklam kort snärtigt och kärnfullt 

Kommentera

