Uncategorized

Ooo Tecken i staden 

Nu har hela dagen gått liv jag har massor av tankar som snurrar. Staden kan vara en flykt en början på något nytt. En chans att forma sig om igen. Staden finns bara nu och den finns bara i ett exemplar. River du ett hus finns inget annat likadant. Bland asfalten kan blommor och hopp spira. Min mood board kommer nog heta nystart. Eller när livet började? Pappa ska skicka upp en top model bok och jag ska knycka med mig glansiga tidningar från jobbet 

Sen blir det att i mönsterkonstruktions boken tills ögonen går i kors. 

Samt läsa i studieguiden ett par varv. Det var en litteraturuppgift som skulle in 22 februari. Ställde mig i kö på den boken tror jag. 

Tecknet för stad = vågor och triangel 

Kommentera

