boktips

Kedjebrev 

Varför? Varför hoppar jag på? Dela och få. Du behöver bara posta en bok. Självklart. Böcker är skoj skrek mitt hjärta. Vilka böcker spelar ingen roll. Alla böcker är bra böcker och gratis är gott. 

Det jag glömde att ta i beaktning är att jag är för jävla kräsen. Så nej, själva kedjebrevet var inte problemet. Det fungerade faktiskt. Jag behövde bara posta en bok och det kom fyra hem till mig. Två jag redan läst och två feelgood böcker. Jag borde ge dem en chans för att de kanske är bättre än jag tror. 

Men va fan. Om nån nu skulle vilja ha en bok är det bara skicka adress så postar jag en. 

Kommentera

